Pozice:
V současné době rozšiřujeme náš tým o schopné lidi, kteří se rozhodli nebýt průměrní. Zaměřujeme se nejenom na zvyšování kvality a odbornost při provádění oprav a prodeji vozů, ale zejména na profesionální a individuální přístup k zákazníkům. V našem servisním zázemí používáme tu nejmodernější servisní technologii, díky které jsme schopni zvládat i ty nejnáročnější opravy. Náplní práce je vedení servisního týmu, se zaměřením na maximální využití kapacity servisu, kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Dále pak komunikace s klíčovými zákazníky, partnery a zástupci importéra.
Náplň práce:
- plánování přijímání a organizování procesů oprav s ohledem na efektivní využívání zaměstnanců, výrobních prostředků a materiálů
- řízení, koordinování a motivování servisního týmu
- zadávání úkolů a sledování jejich plnění
- evidování a vyhodnocování odpracovaného času a výkonu
- napomáhání při diagnostikování složitějších závad, určování postupů oprav
- komunikace se zákazníkem při hledání problému s vozidlem
Požadované znalosti:
- zkušenost v oblasti vedení kolektivu minimálně 5 zaměstnanců a více
- práce na pozici vedoucího min 2 roky je podmínkou
- znalost automobilů a technických parametrů
- vstřícnost ke klientům, komunikativnost, příjemné reprezentativní vystupování
- aktivní znalost AJ, znalost NJ – výhodou
- výrazný smysl pro zodpovědnost a organizační dovednosti
- znalost MS Office, online systémů a aplikací
- nadšení a chuť do práce
- ŘP sk. B – aktivní řidič
- velká odolnost proti stresu
Nabízíme:
- motivující mzdové ohodnocení, odměny za dosažené výsledky
- profesionální školení
- volné víkendy
- firemní oblečení
- zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky
- slevy na firemní výrobky a služby
- firemní akce
- práci v moderním prostředí prémiové značky Mercedes-Benz
- nástup ihned